Poseidon Startet 3.August.2008 Del på Facebook Startet 3.August.2008 Noen båteiere er tydeligvis heldigere med "Timingen" enn andre, men det spørs hvordan det hadde gått hvis innbruddstyven nevnt i dagens Haugesunds Avis ikke hadde fått hjelp av kameraten sin . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jens_P Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Da hadde det muligens endt sånn. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Håreken Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 He, he.... Snakk om å gå planken og hopp i havet. Bra det endte godt da, for ellers har vel historia endt opp med at båteieren har blitt tatt for å forvoldt skade på innbruddstyven... Der ser man hvor viktig det er å bruke flytevest når man er på båt. Spesielt når man ikke er svømmedyktig... ( Påbud for båttyver :nono: ) Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Håreken Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Svaret mitt skulle vært inn før Jens_P `s innlegg Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.