Tonic Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 Hvordan ere å få rengjort varmeveksler på dette giret? Det så veldig avansert ut på snittegningen. Forslag? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 EEhh..... Jeg har MS4-gear på min motor også. Men jeg har aldri registrert noen varmeveksler på det. Kanskje en nærmere beskrivelse ville hjelpe på.... Er det noen problemer med selve gearet, siden du vil rengjøre noen deler? Sitér dette innlegget Link to post
Tonic Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Jeg har problemer med at motoren går varm og da vil jeg gå igjennom hele kjøleanlegget. Første punkt er gearet. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Da er vel kanskje det enkleste å gi motoren en systemrensbehandling. Kjøleren på MS4 er en enkel rørkjøler, men du må åpne kassa for å komme til. Systemrens på saltvannsiden er vel mest praktisk å gjennomføre når båten er på land? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
GeirFrode Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Her i denne tråden kan du lese om hva jeg har gjort med min motor, når det gjelder rensing av kjølere: Sink på VP41A med MS4-gear Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.