joelle Startet 3.August.2008 Del på Facebook Startet 3.August.2008 Har prøvd og finne litt info rundt denne motorn men det var ikke så lett. Utifra det jeg har lest og funnit ska denne hva identisk med 140hk utgaven. Hva er det da som skiller dem åt? Er den ned justert for og få lavere avgifter? Hvis dette er fallet hvordan "opp justerer" man den i sånne fall. Prøver og finne verksteds manual eller eier manual av motorn men har ikke klart og finne den noe sted. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Hei, du kan lese litt om Suzuki 115 hk her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=39149&st=20 Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 3.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2008 Takker for linken, men denne behandler hovedsak støy nivået og ikke noe av det tekniske i motorn. Det jeg har er en 2000 modell. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Beklager at jeg ikke kunne bidra med noen informative opplysninger. Regner med at noen i Suzuki menigheten kan gi deg de korrekte opplysninger. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 4.August.2008 Del på Facebook Svart 4.August.2008 DF140 er en oppskremt utgave av DF90/115. Boringen er økt med 2mm slik at volumet er 2044 i stedet for 1950cm3. DF140 har også fått oljekjøler. Vil ikke bli overrasket om kammene også er forskjellige, men dette har jeg ingen info om. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.