Jump to content

Hvor langt frem stikker septikyanken i Nidelv 26?


Seesnake

Recommended Posts

hei på dere. Jeg kunne tenke meg å vite hvor langt septiktanken stikker i nidelv 26 (85 mod ). Noen som har tegning av hele båten? :confused:

Greit å vite om skott og hvordan den er laget. Finner ikke noe om dette i brukermanualen eller verkstedshåndboken. Men kjenner jeg dere rett her ute vet dere sikkert hvor jeg kan laste ned. :flag:

Ringnes1 :seeya:

Link to post
Share on other sites

Har heller ikke sett tegninger, men de gangene jeg har lurt på noe om båten har jeg fått raske og gode svar fra Kåre på Nidelv. Tror han kan alt om disse båtene.

 

I min fra 1984 sitter svinger for ekkoloddet under luka som er i den midtre puta forann, altså er det ikke tank under der. Vil gjette på at tanken slutter omtrent der festet for bordet sitter.

 

Det kunne forøvrig vært fint om vi lagde en egen tråd med register over alle mulige erfaringer og opplysninger om denne båttypen. Jeg har samlet mye erfaring og informasjon i løpet av 4 år med båten, og mange andre har sikkert gjort det samme.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...