Jump to content

En bønn om hjelp i Langesund!

Lars Høvik

Recommended Posts

Har tatt mitt livs værste belsutning. For å gjøre historien kort: Vi seilte fra koster, og etter en 10-12 timer måtte jeg overlate roret til en av mine to venner som var med. Den andre sov også etter natten. Etter seks timer med søvn våkner jeg med solen rett i øynene og land både i baugen og akterut. Vi burde ha vært rundt Horten - Moss....... Hmmmmm Jeg legger da kursen rett nord og seiler inn i Langesund. Mannskapet måtte på jobb idag, og strengt tatt jeg også - første dag i ny fast jobb.... Så nå ligger båten i den indre gjestehavna i Langesund. Den værste dagen i mitt liv. Jeg har hatt mareritt om at båten er slått i stykker og at rørlegger Haugerud er blitt båtplyndrer. Våknet tilogmed opp flere ganger, for så å returnere til samme drømmen.

Om det finnes en barmhjertig sjel der nede, måtte det være gjest eller lokal, som tilfeldigvis går forbi brygga, så se gjerne etter en lav 28 fots RJ 85. Blass gul og i ellers "ustrøken" stand, men båten min enn så mye. Utrolig kjedelig om den skulle slite seg å drive inne en annens båt og, pluss at jeg er redd for at det de finnes de (få) som ikke ville lagt ut igjen en annens dregg om de tilfeldigvis dro den løs.

Ville satt stor pris på det. Selv jobber jeg på spreng for å få meg fri til å hente den. Til helga senest, håper jeg.......

På forhånd takk!

Hei.

Jeg kan godt kikke etter båten litt for deg jeg bor rett i nærheten så det skal ikke bli noe problem.menne ett bilde av båten hadde vært flott så jeg ikke kikker etter feil båt :wink:

hadde også kanskje vært flott om du sendte meg en IM med tlf til deg i tilfelle noe skulle skje sånn at jeg fikk varslet deg vis du ønsker det.

MVH

Hansi