Knaggen Startet 4.August.2008 Del på Facebook Startet 4.August.2008 Pleksiglasset på min gamle dekksluke er sprukket.. Scand Tropic 87 mod.. Noen som har et godt tips på noen som leverer kun pleksi'n, så jeg slipper å skifte hele luka? Har googlet og lett rundt men finner ingen som leverer kun pleksiglasset... Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Sprekk i dekksluka.. .For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Mvh. Jan Åge H. Link to post
Pellegutten Svart 4.August.2008 Del på Facebook Svart 4.August.2008 (redigert) Hei Maritim har noen plexiglass til eldre luker. Har du sjekket der? mvh Jan Åge Redigert 4.August.2008 av Pellegutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knaggen Svart 4.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2008 Steike Tror jaggu de lukeglassa på Maritim skal passe! Der hadde jeg ikke sjekket... Tusen takk for hjelpa ! Sitér dette innlegget Mvh. Jan Åge H. Link to post
microship Svart 5.August.2008 Del på Facebook Svart 5.August.2008 Glassmester i Sandefjord bytta bare plexien for meg i år. Ble tett etter et par forsøk.. Kom på ca 1 båtpenge. Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.