Jump to content

Rep av glassfiber


Brumle

Recommended Posts

Har et prosjekt her på jobben med en bobil som er skadet, ytterkledningen på denne er laget av glassfiber, samme som i et båt skrog.

Dette er støpte profilerte plater som det ikke lenger går å få kjøpt ferdig, så disse må lages.

Tenkte bruke en av de hele platene som mal, og støpe en ny som tilpasses over skadestedet,

Tanken er å trekke den hele platen med plast for å støpe formen på denne, problemet er å få en glatt fin flate ut av dette.

 

Har ikke drevet noe særlig med dette så er det noen som vet hvordan dette lettest kan gjøres.

 

Ikke akkurat båt relatert men det er jo samme matrialet   :santa:

Link to post
Share on other sites

Hei Hei Hei. Merker jeg en KONSPIRASJON her. Når Brumle og jeg kjører bobil sitter vi bak å laller. Fruene sitter foran. Vi aner ikke hvor vi er engang. For å være helt ærlig tror jeg ikke forsetet veit det heller. Ifølge Brumle blir jeg ikke ferdig til sommeren så jeg sier takk for ideen om slakting. :smiley: Han jobber like borti veien her. Jeg kjører lastebil så jeg har plass til hele bobilen inni.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...