Brumle Startet 11.Desember.2002 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2002 Har et prosjekt her på jobben med en bobil som er skadet, ytterkledningen på denne er laget av glassfiber, samme som i et båt skrog. Dette er støpte profilerte plater som det ikke lenger går å få kjøpt ferdig, så disse må lages. Tenkte bruke en av de hele platene som mal, og støpe en ny som tilpasses over skadestedet, Tanken er å trekke den hele platen med plast for å støpe formen på denne, problemet er å få en glatt fin flate ut av dette. Har ikke drevet noe særlig med dette så er det noen som vet hvordan dette lettest kan gjøres. Ikke akkurat båt relatert men det er jo samme matrialet Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 11.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2002 Istedenfor plast sparkler du opp den gamle delen med fin finich og legger på slippmiddel, gelcoat og fortsetter deretter med å støpe forma Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2002 Har Kotnes vært og kjørt bil på egenhånd Brumle? Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 11.Desember.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2002 thor: Har Kotnes vært og kjørt bil på egenhånd Brumle? He he det kunne det ha vært, men det var ikke han denne gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2002 Tenkte han kanskje slakta campingbilen pga innredninga jeg Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 11.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2002 Hei Hei Hei. Merker jeg en KONSPIRASJON her. Når Brumle og jeg kjører bobil sitter vi bak å laller. Fruene sitter foran. Vi aner ikke hvor vi er engang. For å være helt ærlig tror jeg ikke forsetet veit det heller. Ifølge Brumle blir jeg ikke ferdig til sommeren så jeg sier takk for ideen om slakting. Han jobber like borti veien her. Jeg kjører lastebil så jeg har plass til hele bobilen inni. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 He,he.Ja,denne linken var helt og udelt tiltenkt deg :lipssealedTenkte du var så opptatt at du ikke hadde til å være på internet.Er du kommet langt nå? Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 12.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2002 Du får ta en titt når du og fruen kommer på lørdag. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Kotnes Svart 13.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2002 Denne var myntet på Brumle og CO. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 13.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2002 Bare hold en stakkar i kunnskapsløst vakuum du! Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 15.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2002 Jeg skal få tatt noen bilder å lagt ut så ser du/dere hvordan ståa er. Du er ikke glemt Thor. Møter deg på brygga i hjemkommunen din til sommeren. OK ?. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 15.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2002 Bedre på Galten :nonod: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.