Jump to content

Krybbe til daycruiser

Djupevågen

Recommended Posts

Hei. Noen som har noen ide om hva man bør gå for når det gjelder krybbe for vinteropplag av en daycruiser - Skibsplast 21 fot - med innenbordsmotor ?

Finnes det noe å få kjøpt, eller bør man bygge ? Noen som har en tegning eller gode bilder ?

:smiley:

Masse fint å få kjøpt. Selv har legger jeg båten på noen leca-blokker med et par tykke trebokser over. Støtter opp på siden med bukker som ser ut som to "A" som er spirket sammen i vinkel. Bruker 4 slike og er greie å stable. Tegningen min var en marina jeg reiste til og tok mål.

Har brukt 4 sånne A bukker som Larspo nevner, satt oppå 4 EUR-paller eller lignende i hver ende. Holder i massevis til en slik båt. Pallene er også veldig fine for innfesting av tau til presenningen.

Trenger du paller er det bare å spørre etter engangspaller hos en butikk som har en stabel liggende, de må alikevel betale for å bli kvitt de..

.

.

bmhe