Jump to content

Hvordan stereo i rib ?

marjoh

Recommended Posts

Har akkurat kjøpt meg en liten rib, og har bestemt meg for å kjøpe stereo til den. :smiley:

Men jeg vet ikke helt hva som lønner seg og kjøpe i forhold til pris og kvalitet. :confused:

Noen som kan gi noen gode svar eller forslag ?

Mvh

Marjoh :cool:

Mye sjøsprøyt i en åpen båt...

Sjekk finn.no og kjøp en brukt, da unngår du tårer om den blir ødelagt.

Ellers bør du kjøpe en av noe kvalitet, så slipper du at cd'en hopper i takt med bølgene. Kan også unngås om du kjøper en med bluetooth eller usb inngang.

Søk litt på forumet, er flere som har søkt råd i forhold til stereo.

Har akkurat kjøpt meg en liten rib, og har bestemt meg for å kjøpe stereo til den.

Da er det et poeng å holde volumet så lavt at omgivelsene ikke hører det, og det skal kanskje noe til hvis det skal overdøve motor- og sjølydene ombord?

Øreklokker? Men da har man spørsmålet om å kunne høre andre båters signaler, eller høre andre båter i det hele tatt.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Tenkte også på å ha anlegg i båten, da jeg fikk den. Tenkte i ca 30 sek.

Har radio på jobb, hører musikk i bilen hvor jeg enn kjører, tv'en står alltid på i heimen, så jeg fant fort ut at i båten ville jeg høre sjøen, vinden og alt annet som hører båtlivet til!

Blås en lang i anlegg og kos deg i båten...

Det dummeste jeg ser er båtannonser med beskrivelse av anlegget med subber, forsterkere og 6x9er og jeg vet ikke hva... La oss slippe Donka-donka-donka mellom holmer og skjær...

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...