Jump to content

Hvordan stereo i rib ?

marjoh

Recommended Posts

Mye sjøsprøyt i en åpen båt...

Sjekk finn.no og kjøp en brukt, da unngår du tårer om den blir ødelagt.

Ellers bør du kjøpe en av noe kvalitet, så slipper du at cd'en hopper i takt med bølgene. Kan også unngås om du kjøper en med bluetooth eller usb inngang.

Søk litt på forumet, er flere som har søkt råd i forhold til stereo.

Har akkurat kjøpt meg en liten rib, og har bestemt meg for å kjøpe stereo til den.

Da er det et poeng å holde volumet så lavt at omgivelsene ikke hører det, og det skal kanskje noe til hvis det skal overdøve motor- og sjølydene ombord?

Øreklokker? Men da har man spørsmålet om å kunne høre andre båters signaler, eller høre andre båter i det hele tatt.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Tenkte også på å ha anlegg i båten, da jeg fikk den. Tenkte i ca 30 sek.

Har radio på jobb, hører musikk i bilen hvor jeg enn kjører, tv'en står alltid på i heimen, så jeg fant fort ut at i båten ville jeg høre sjøen, vinden og alt annet som hører båtlivet til!

Blås en lang i anlegg og kos deg i båten...

Det dummeste jeg ser er båtannonser med beskrivelse av anlegget med subber, forsterkere og 6x9er og jeg vet ikke hva... La oss slippe Donka-donka-donka mellom holmer og skjær...

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Tror kanskje denne er et godt valg -> http://nettbaat.no/webshop/storefront.php?pid=1408

Er det noen som vet om noen andre som kan være bedre allternativer så er det bare å svare :wink:

Og, ja det er jo kos å høre på bare sjøen også :yesnod: Men når jeg kjører bare alene om kvelden, kan det også være kos med litt musikk også :smiley:

Mvh

Marjoh :cool:

Redigert av marjoh (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...