marjoh Startet 10.August.2008 Link til dette innlegget Startet 10.August.2008 Har akkurat kjøpt meg en liten rib, og har bestemt meg for å kjøpe stereo til den. Men jeg vet ikke helt hva som lønner seg og kjøpe i forhold til pris og kvalitet. Noen som kan gi noen gode svar eller forslag ? Mvh Marjoh Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Mye sjøsprøyt i en åpen båt... Sjekk finn.no og kjøp en brukt, da unngår du tårer om den blir ødelagt. Ellers bør du kjøpe en av noe kvalitet, så slipper du at cd'en hopper i takt med bølgene. Kan også unngås om du kjøper en med bluetooth eller usb inngang. Søk litt på forumet, er flere som har søkt råd i forhold til stereo. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Har akkurat kjøpt meg en liten rib, og har bestemt meg for å kjøpe stereo til den. Da er det et poeng å holde volumet så lavt at omgivelsene ikke hører det, og det skal kanskje noe til hvis det skal overdøve motor- og sjølydene ombord? Øreklokker? Men da har man spørsmålet om å kunne høre andre båters signaler, eller høre andre båter i det hele tatt. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Kjetil1 Svart 10.August.2008 Link til dette innlegget Svart 10.August.2008 Tenkte også på å ha anlegg i båten, da jeg fikk den. Tenkte i ca 30 sek. Har radio på jobb, hører musikk i bilen hvor jeg enn kjører, tv'en står alltid på i heimen, så jeg fant fort ut at i båten ville jeg høre sjøen, vinden og alt annet som hører båtlivet til! Blås en lang i anlegg og kos deg i båten... Det dummeste jeg ser er båtannonser med beskrivelse av anlegget med subber, forsterkere og 6x9er og jeg vet ikke hva... La oss slippe Donka-donka-donka mellom holmer og skjær... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
marjoh Svart 11.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 (redigert) Tror kanskje denne er et godt valg -> http://nettbaat.no/webshop/storefront.php?pid=1408 Er det noen som vet om noen andre som kan være bedre allternativer så er det bare å svare Og, ja det er jo kos å høre på bare sjøen også Men når jeg kjører bare alene om kvelden, kan det også være kos med litt musikk også Mvh Marjoh Redigert 11.August.2008 av marjoh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Vet det finnes boxer med noe lignende ip65 sikkerhet som er laget for stereo spillere... må da funke greit å bruke en slik med en standard spilller? - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.