REM Startet 12.August.2008 Link til dette innlegget Startet 12.August.2008 Har en Ebersprecher i båten som ble installert i år 2000. Denne har fungert perfekt i alle år, men har nå funnet det for godt å avgå med døden. Dvs. at jeg ikke får startet, da startknappet som sitter på displayet til termostat og time/dag/ukeprogrammeringen ikke tenner displayet. Displayet virker helt dødt og reagerer ikke på knappetrykk overhodet selvom sikring er OK, og jeg måler 12V inn på betjeningsenheten/displayet. Er det noen som kjenner til symptomene, eller kan tipse meg på noen som driver servise på varmere, evt. hver som er importør/forhandler? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
LALUNA II Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 (redigert) forhandler er Termomarin.no Forhandlere Redigert 12.August.2008 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
larss Svart 19.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2012 Hei REM Sitter å leser på gamle tråder ang Eber D 3 Ser du for en stund siden hadde det samme problemet som en kompis har med sin D 3. Hvordan løste du denne floken ? Mvh lars s Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.