Coronet Startet 11.April.2004 Del på Facebook Startet 11.April.2004 Er det mulig å utvide markedsplassen slik at kjøp/salg av båt finnes i egen rubrikk og utstyr i en annen? På plasser som f.eks finn.no er det jo langt flere kategorier som seilbåt, snekke osv, men volumet på baatplassen.no er kansje ikke så stort at det er nødvendig.... Men jeg tror det ville bli ryddigere om i første omgang båt ble skilt ut fra utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Er det mulig å utvide markedsplassen slik at kjøp/salg av båt finnes i egen rubrikk og utstyr i en annen? På plasser som f.eks finn.no er det jo langt flere kategorier som seilbåt, snekke osv, men volumet på baatplassen.no er kansje ikke så stort at det er nødvendig.... Men jeg tror det ville bli ryddigere om i første omgang båt ble skilt ut fra utstyr. Det har vært vurdert, men jeg synes fortsatt ikke at volumet er stort nok til å forsvare en oppdeling. Noe jeg derimot har tenkt på er et eget marked for propellere. Sannsynligvis ligger det en god del "som nye" propellere rundt omkring som resultat av forsøk på å finne den "ideelle". Eller man kan ha byttet motor/gear. Kunne vi få samlet disse i en "base" ville det kanskje være mulig å finne en kjøper for dem. Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 3.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2004 Ser at markedsplassen er utvidet med egen rubrikk for propellere. Det er det sikkert mange som setter pris på Synes fortsatt det ville vært kjekt med flere kategorier, som motorbåt, seilbåt, utstyr osv. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 3.Juli.2004 Del på Facebook Svart 3.Juli.2004 Smart... En kategori for GPS og annen elektronic til båter har gjort seg....... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Ingar Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Vi ser fortsatt ikke behovet for å dele opp markedet. Propell til salgs er et "spesialmarked" og har defor fått en plassering nederst på siden. PS: Det ville vært flott om alle kunne følge reglene for sletting av annonser, bekjentgjort i innlegget øverst på markeds-sidene samt i her Man skal altså, dersom det har kommet kommentarer, ikke slette annonsen, men legge til "SOLGT" først i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Stiller meg også i rekken av å dele opp forumet i f.eks. elektronikk, og andre underkatekorier. Jeg ville nok benyttet meg mer av dette både til kjøp og salg hvis jeg slapp å skumme igjennom mye unødvenig (for meg) annoner. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 hvis jeg slapp å skumme igjennom mye unødvenig (for meg) annoner.Med 2-3 annonser om dagen nå i høysesongen kan jeg ikke helt se at dette er noe problem. Ulempene med oppdeling er bl.a.: De som er intr. i "alt" må kikke flere steder. Forsiden blir lenger, de med "små" skjermer må scrolle. Mer jobb for oss å administerer.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.