Jump to content

Utvide markedsplassen?


Coronet

Recommended Posts

Er det mulig å utvide markedsplassen slik at kjøp/salg av båt finnes i egen rubrikk og utstyr i en annen?  På plasser som f.eks finn.no er det jo langt flere kategorier som seilbåt, snekke osv, men volumet på baatplassen.no er kansje ikke så stort at det er nødvendig....

Men jeg tror det ville bli ryddigere om i første omgang båt ble skilt ut fra utstyr. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Er det mulig å utvide markedsplassen slik at kjøp/salg av båt finnes i egen rubrikk og utstyr i en annen?  På plasser som f.eks finn.no er det jo langt flere kategorier som seilbåt, snekke osv, men volumet på baatplassen.no er kansje ikke så stort at det er nødvendig....

Men jeg tror det ville bli ryddigere om i første omgang båt ble skilt ut fra utstyr. :rolleyes:

Det har vært vurdert, men jeg synes fortsatt ikke at volumet er stort nok til å forsvare en oppdeling.

 

Noe jeg derimot har tenkt på er et eget marked for propellere.

Sannsynligvis ligger det en god del "som nye" propellere rundt omkring som resultat av forsøk på å finne den "ideelle".

Eller man kan ha byttet motor/gear.

 

Kunne vi få samlet disse i en "base" ville det kanskje være mulig å finne en kjøper for dem.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Vi ser fortsatt ikke behovet for å dele opp markedet.

Propell til salgs er et "spesialmarked" og har defor fått en plassering nederst på siden.

 

PS: Det ville vært flott om alle kunne følge reglene for sletting av annonser, bekjentgjort i innlegget øverst på markeds-sidene samt i her

 

Man skal altså, dersom det har kommet kommentarer,  ikke slette annonsen, men legge til "SOLGT" først i tittelen.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Stiller meg også i rekken av å dele opp forumet i f.eks. elektronikk, og andre underkatekorier. Jeg ville nok benyttet meg mer av dette både til kjøp og salg hvis jeg slapp å skumme igjennom mye unødvenig (for meg) annoner.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

hvis jeg slapp å skumme igjennom mye unødvenig (for meg) annoner.

Med  2-3 annonser om dagen nå i høysesongen kan jeg ikke helt se at dette er noe problem.

 

Ulempene med oppdeling er bl.a.:

 

De som er intr. i "alt" må kikke flere steder.

Forsiden blir lenger, de med "små" skjermer må scrolle.

Mer jobb for oss å administerer....  :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...