Stian S Startet 11.April.2004 Del på Facebook Startet 11.April.2004 Noen som har noen formening om det går greit å bruke Seajet 033 selvpolerende på Jotun Antipest Grunning? Dersom ikke, så har jeg 2,5l Rød Seajet 033 jeg ønsker å bli kvitt ASAP Stian Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 DEette burde vel gå greit. Jeg kan ikke forestille meg noe annet. Lykke til....... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 Men det er noe med at første strøk med bunnstoff etter antipest bør legges på før antipesten har herdet fullstendig. Dette for at bunnstoffet skal få feste. Sitér dette innlegget Link to post
alf Svart 11.April.2004 Del på Facebook Svart 11.April.2004 har selv påført Gjøko selvpolerende bunnstoff på Antipest(2 strøk), og det fungerer alldeles utmerket. Som Baatguru hevder må ikke Anti-pest-strøket være ferdigherdet før bunnstoff påføres, for Antipest er så hard at bunnstoffet ikke får feste. Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 11.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2004 Glimrende, da blir det slik. Stian Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.