Kjølgrisen Startet 13.August.2008 Del på Facebook Startet 13.August.2008 Far min har en hansvik 14 speed med en Johnson 9,9 på! Når jeg bodde hjemme hadde jeg en Johnson 35 hester på samme båt, som jeg solgte. (Skulle vel ha noe tull til bilen) Nå, når jeg er hjemme på besøk er det en lidelse å dra på sjøen. Planer nesten med en ombord. Derfor tenkte jeg at dette er jo sikkert en plombert 15 hester, men er ikke sikker på måten det er gjort? Noen som vet?? Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 Sikkert noe sånn som dette... Om det har almen intresse... evt. for andre Evinrude 9,9 eiere (2 takter)fikk svar fra Bakkenmotor: "Sjekk om det er en aluminiumsplate mellom innsug og forgasser, er denne fjernet, skal motor være oppgradert til 15 hk. :) Propell bør også byttes for å få fullt utbytte" Da er det jo enkelt Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 det stemmer det, det ligger en plate som er mindre enn innsuget for å hindre "nok" bensin i å komme igjennom, fjerner du denne så blir åpningen større og dermed 15 hk:) Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Kjølgrisen Svart 14.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2008 Takk,takk! Dette skal sjekkes ut fort som svinnt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.