Jump to content

Pushpit-rør


Fenix

Recommended Posts

Jeg har en pushpit av aller enkleste slag, og kunne godt trenge et ekstra tverrgående rør i "første etasje" til å feste ting på. Jeg finner ingen sånne greier i båtutstyrskatalogene. Finnes det noe å få kjøpt som er fleksibelt nok til at det lar seg tilpasse? Eller må  det spesialproduseres? I såfall er det vel kanskje for dyrt til at det er noe mer å tenke på..?

:rolleyes:

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Seasea (som vel er det gamle Byggplast) har også fester som gjør at dette er en kurant sak. De har rør både i rustfritt stål og i aluminium. Spørsmål om alu-røret: Hvis jeg bøyer på dette - vil det da bli en bue, eller vil det simpelthen brekke? Jeg kunne trenge en bue som gjør feks 30 grader.

Redigert av Fenix (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det ser jo riktig bra ut.

 

Ville nok aldri brukt alu- rør til pushpit.

Suzuki

Det er snakk om en beta på 40 centimeter på tvers, der jeg har tenkt å feste livbøya. Alu-røret er jo veikere enn stål, selvfølgelig, men dette er jo ikke noe jeg skal røske noe særlig i.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...