torh Startet 13.August.2008 Del på Facebook Startet 13.August.2008 Hei, er det noen som kjenner til hvem som selger halogen pærer 55w med G6,35 sokkel? Lyskasteren er orginal på Nimbus. Har prøvd hos hellanor og båtutstyr forretninger i Bergen uten hell. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 13.August.2008 Del på Facebook Svart 13.August.2008 Vanlig lampebutikk? Så langt jeg kan se finnes slike fra 12V 5/10/20/30/50W og opp til 230V 400W m.m. Alle er med G6,35 sokkel. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
torh Svart 13.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2008 Takk for tipset, hadde det bare vært så lett. Jeg kjøpte noen 50W G6,35 pærer på lampebutikk, men de har litt tykkere "pinner". Min har en solid isolator i bunn og tynne pinner. Sitér dette innlegget Link to post
Nimbus III Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Här finns dessa glödlampor. http://www.storebro.se/spareparts/adfinity.aspx?pageid=410 Nimbus III Sitér dette innlegget Nimbus III Link to post
torh Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2009 Kjempe bra ! Nå går det mot lysere tider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.