Karavoli Startet 14.August.2008 Del på Facebook Startet 14.August.2008 Har ingen erfaring med denne båten. Ønsker andres synspunkter... Sitér dette innlegget Link to post
Namsin Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 Den må da verra bra! God plass både oppe og nede,suveren turbåt Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 Lå en tilsvarende i havna der jeg ligger. Flott båt, men lite akterdekk. Ellers så liker jeg båten. Denne hadde ca 300hk og gjorde rundt 16-17 knop. Der snakka vi bølger Sitér dette innlegget Link to post
smuss Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 marius:...... vurderer du å bytte allerede? Sitér dette innlegget Link to post
Flem340 Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 Har ingen erfaring, men den er nok volumiøs innvendig. Var det ikke en Skarpnes 35 som ble tatt med over 1000 bokser smuglerøl utenfor Arendal for noen år siden?? Sitér dette innlegget Link to post
viljami Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 Heisan ! Skarpnes 35 er en veldig romslig og god båt,vi er veldig fornøyde med vår og ja det er plass til masse øl i den Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Hei Vi har akkurat kjøpt oss en Skarpnes 35. Båten virker foreløpig helt topp, men har ikke fått testet den i stor sjø ennå. Det eneste jeg kan utsette på den er at den ligger med litt "slagside" i vannet, men litt mer ballast kan nok rette på det. Som det kanskje går fram av nick'et er det dattera vår som har bestemmt navnet på skuta som var navnløs når vi overtok den. Vidar E Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Grattis med fin båt, men det er dårlig gjort å skylde på dattera på grunn av ungdommelig musikksmak . Sitér dette innlegget Link to post
Lakecaptain Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 He-he. Jeg ble nyssgjerrig på hvordan denne båten ser ut, så jeg googlet "Skarpnes 35 fly" og eneste relevante forslaget til google på de første sidene, var DENNE TRÅDEN i båtplassen. Tydeligvis rette forum å være på. Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Har ikke så mange bilder jeg heller. Det eneste av hele båten er fra jeg hadde den på land etter at den hadde lagt på vannet i 2 år. Slik så den ut under etter disse 2 åra. Til Bård K: Hadde jeg fått bestemme hadde det vært nummer 2 som hadde vunnet den norske MGP, er mann og har passert 50 vettu Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 30.Mai.2012 Del på Facebook Svart 30.Mai.2012 Det eneste av hele båten er fra jeg hadde den på land etter at den hadde lagt på vannet i 2 år. Slik så den ut under etter disse 2 åra. Glad jeg har båten i ferskvenn jeg. Slipper mye "pes" da. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.