Jump to content

Halco 14 Prosjekt

Håkon

Recommended Posts

Godag Godtfolk!!

Har blitt inspirert av Walter S, Classic Fiberglass og Sleipner93 til å legge ut litt bilder og skrive litt om ka eg heldt på med for tida, så interesangt som eg synes det er å lese om deka prosjekter skulle det berre mangle at eg tok min del av ansvaret :wink:

Fattern støpte 2 Halco 14 skrog for lenge sida, eg er ganske sikker på at dette er ein forlenga versjon av Selco Selboy 13 (trur eg den hette..) Desse skroga har i tillegg litt spring i baugen. Eg bygger i lag med ein kompis, eg bruker ein gammal avrunda plexi vindskjerm frå Selco 15 og han bygger på gamlemåten i tre som f. eks With 15 båtane har. Her er nokre bilder av den foreløbige byggjinga, håper det fell i smak :yesnod:

bilde25.jpg

Etter å ha retta båten opp så den stod beint og i water på alle måtar brukte eg ein laser water til å merke av dørken

bilde20.jpg

Slik ser den ut frå utsida av løa, vindskjermen er plassert på to plankebetar, etterkvart blir det tredekk her :smiley:

bilde62.jpg

Sparkling og pussing og matting osv.. før lakkering, begge skroga har eit litt tynt gelcoatlag og har fått eindel juling, derfor blir alle skadane sparkla og båtane sprøytelakkert med "benhvit" topcoat (e ikkje så j*** feit som eg ser ut til der altså.. :lol: )

bilde68.jpg

Etter lakkering

bilde69.jpg

Blank og fin side! :flag:

bilde71.jpg

Eg veit det er klin umulig å sjå på tross av mitt eminente mobilkamera, men her er bunnstokkane og forsterkningane plastra stort sett med to lag duk og polyester. Elektrikarrørene er kun lagt der for å legge glassfiberen over noko som er lett, billig og enkelt å legge der ein vil!

Fortsettelse følger! -Viss eg husker på det då.. :lol:

Redigert av Håkon (see edit history)

Da heite ikkje trebåt, da heite båt. Og så e da nåke so heite plastikkbåt..

Helsing Håkon Berg Gunnarson

Eg skal innrømme at signaturen min blir litt misvisande når eg har sunke så lavt som plastbåt.. :P menmen, blir mykje treverk på den og moderskipet er framleis ein ekte trebåt frå 1955 :cheers:

bilde75.jpg

Slik ser båten ut med dørk, grunna motorbrønn, skandekk og sofabenk akterut går ikkje dørken heilt bak, den går heller ikkje heilt fram grunna vindskjermen og dekket. forsengkinga framme er drenert gjennom eit rør i bunn.

"(e ikkje så j*** feit som eg ser ut til der altså.. lol.gif )"

E du no sikker på detta her Håkon? :lol:

Nå står du pinade i garasjen og sparklar på ein PLASTIKKbåt, du kunne vært her i Haugesund på Havnedagene og hatt det kjempekjekt, men du velge heller og sparkla plastikkbåt... :smash: :smash:

Jaja, ska bli spennande og sjå resulatet.. :wink:

Redigert av Sleipner93 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...