Jump to content

Öppet Varv 22-24 augusti 2008


Enzo

Recommended Posts

Kom hjem fra Orust for litt siden. OG det var mange flotte båter der. Som tidligere holder XC45 fra X Yacht en høy stjerne. Synes også GS 43 var en flott båt. Men 2,30 dypgående er mye. Mange flotte seilere.

 

Eller tittet også på seilkatamarane.

 

På motorbåtsiden, likte vi best P42 og Nord-west 420. 2 flotte båter.

 

Flott vær gjorde det til en flott opplevelse. Totalt sett mange flotte båter.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Er dette nå en akseptert løsning også for eksklusive Orust båter, eller er det bare jeg som ikke klarer å følge med på prisgaloppen og at en båt til 8 mill er nå klassifisert som billigbåt?

Er det mulig at de bruker variasjoner i treverk for kontrastens skyld ? Jeg synes ikke det er pent med skapdører på slett vegg som ikke er i samme farge som resten av treverket , kanskje har de satt den der for å irritere deg og meg og sydvesten eller kanskje de ikke har råd å mønstertilpasse , noen plasser må de jo spare når de bygger båtene såpass billig som de gjør

Link to post
Share on other sites

Tok turen ned dit selv. Var mest interresert i Arcona 43 og 46, som heldigvis imponerte familien stort!

GS 43 er også en pen båt, dog ikke like rask som Arconaen. Xc45 er også utrolig nydelig, men jeg er litt overrasket over finishen på båten. Har vært ombord i den tidligere, og føler at skap og skuffer "slinger" litt, noe jeg fikk bekreftet i helgen.

 

Uansett imponert over messen, svenskene er flinke på båtmesse:)

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Da er det duket for öppna värv igjen 26-28 august... Er det fler som tenker å ta turen i år...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Starter "Harrytur på egen kjøl" No3 2011 den helga.

Tvilsomt om jeg kommer meg ned til Orust område før påfølgende uke. Men om så skulle skje. Er det noen mulighet for å legge til med egen båt f.eks i Elløs, eller er alt av brygger satt bort til utstillingen?

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Det er en liten trivelig gjestehavn på Ellös men er vel neppe ledig plass der denne helgen...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Vi kjører bil for å kikke litt på båter.... må ta en avgjørelse snart om jeg skal ha noe på sjøen neste sommer... Regner med vi kjører torsdag kveld eller fredag, tar det som en liten ferie.... og blir til søndag.... overnatting er ikke fastlagt ennå...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hva er kjøretiden fra Strømstad til Orust med bil... vi tenker ta fergen lørdag morgen fra Sandefjord... er vi på Orust på ett par timer???

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Tackar så mycket :flag_sw:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...