Hawken Startet 14.August.2008 Del på Facebook Startet 14.August.2008 (redigert) Alle gamle uidentifiserte daycruisere heter Fjord...!? I 1990 fant jeg denne båten til salgs i Skien distriktet. Båten var den gangen ny (halvfabrikat), og var ikke ennå ferdig innredet. Jeg slo til på prisforlangende kr 25.000,- og båten var min ferdig levert i Oslo med lastebil Selgeren kunne fortelle meg at jeg hadde kjøpt en 19 fot Fjord. Nå snart 20 år senere, har jeg fortsatt til gode å se en slik Fjord på vannet Gud vet hva slags båt jeg hadde?? Det har jeg aldri funnet ut av. Kanskje noen her kan hjelpe, eller kanskje du vet hvem som har farkosten i dag? Dette er så absolutt ikke den eneste båten jeg har sett til salgs under navnet Fjord, eller gjerne Selco, Herva osv. De finnes på finn.no den dag i dag Hva er dette for slags båt? Redigert 15.August.2008 av Hawken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 14.August.2008 Del på Facebook Svart 14.August.2008 Fjordbåtklubben har eget forum som heter "Båter som er annonsert under Fjord navnet og båter som har likheter med Fjord boats" Mange håpløse her, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.