RITS Startet 15.August.2008 Del på Facebook Startet 15.August.2008 Har ei jolle med rattkonsoll, gear- og styrewire som skal ha motor, fortrinnsvis Yamme 8 hk 4-takt. Etter å ha snakka med ymse forhandlarar ser det ut som om ombyggingskit kun kan leverast frå 9,9'en og oppover, så lenge det er snakk om den nye 4-taktserien. Ein forhandlar seier at det er vrigass med innebygd gearveljar og ein annan seier at det er vanleg gearveljar på sida. Er det nokon som kjenner til denne problematikken? Ungane protesterer vilt mot å hive ut konsollen... Alternativet er å få tak i brukt 2-takt men det er jammen ikkje lett. Sitér dette innlegget Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP Link to post
Worry II Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 (redigert) Jeg mener dette ombyggingskittet kun er kompatibelt med 9,9HK. De har nettopp endret kit på 2008 modellen av 9,9 hestern og mener det ikke går ann å sette på 8HK`n. Redigert 15.August.2008 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baso Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 Vi kjøpte ny Yamaha 6hk 4 takter for et par uker siden og til den kan man kjøpe ombyggings sett til ca 900,- og sette gass/gear på den. Opplegg for ratt er allerede på motoren Regner med dette også da går fint på 8 hk'en Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 15.August.2008 Del på Facebook Svart 15.August.2008 F8A/B - F9,9A - delenr 6G8-48501-03 F6A/B - F8C - delenr 68R-48501-00 Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
RITS Svart 15.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2008 F8A/B - F9,9A - delenr 6G8-48501-03F6A/B - F8C - delenr 68R-48501-00 Har omsider fått bekrefta dette frå forhandlar, har du vurdert å leige deg ut til Yamaha Norge som konsulent ? Takkar så mykje! Sitér dette innlegget Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP Link to post
rago63 Svart 16.August.2008 Del på Facebook Svart 16.August.2008 Nei, de får ordne opp i egne saker... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Daffy Svart 16.August.2008 Del på Facebook Svart 16.August.2008 Etter å ha snakka med ymse forhandlarar ser det ut som om ombyggingskit kun kan leverast frå 9,9'en og oppover, Det er jo helt utrolig at noen forhandlere kan få seg til å si slik. Er det selgere som heller ville selge 9,9 hk dette da? Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.