Skvulpen Svart 16.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Har bestemt meg, har fått tilslaget på en 655 2000-modell med 115 HK Suzuki 4-takt 2003-modell, gått bare 40 timer. Ifølge bilder og info ellers er båten strøken, men først etter besiktigelse vil kontrakten tre juridisk i kraft, men jeg har en god magefølelse. Hentes om to uker, det blir noen lange dager nå fremover, - men deretter: Bøljan blå here I come, kosefart med stille motor, Yess! NÅ kan bare sommeren komme!!! Takker for all høyttenking, gode råd og nyttige opplysninger både i denne tråden og en del Skibsplast-eiere jeg har utvekslet IM med. Utrolig bra forum dette, og en flott mulighet at man kan ta direkte kontakt med brukerne, når man vil uteske saker som kanskje blir for detaljert og spesifikt i en mer generell tråd. Og til syvende og sist blir det ens eget valg, det er pluss og minus ved alt, men denne båten vil passe familiens behov best akkurat denne gangen i alle fall. Dere som har gitt respons her har vært til god hjelp i prosessen! God helg! Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 16.April.2004 Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Gratulerer Helt sikkert et godt valg Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 16.April.2004 Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Grattis Skvulpen ! Og ombestemmer du deg, er det sikkert mulig å få igjen det meste av utleggene dine. En pent brukt 655 tipper jeg holder seg relativt bra i pris.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.