henboe Startet 17.August.2008 Del på Facebook Startet 17.August.2008 Jeg har søkt, men finner ikke en eneste levrandør på mastekraner... Er det noen av dere som vet hvor man får kjøpt sånt, og om dere har evt erfaringer?? Hilsen Henboe. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 17.August.2008 Del på Facebook Svart 17.August.2008 Kankje du kunne høre med noen som har en slik? F.eks. Bergens Seilforening, http://www.bergens-seilforening.no/ Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
knutza Svart 17.August.2008 Del på Facebook Svart 17.August.2008 Skal du starte med å løfte for andre? Om ikke så finnes det sikkert mange utrangerte lastebiler med hiab-kran. Jeg leide inn en proff med en slik bil og han sa at han kunne løfte 22 meter med sin. Ellers vil jeg tro at disse kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 18.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2008 Skal handle på båtforeningens vegne. Vil ikke ha noe hydraulikk eller strøm på den. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 19.August.2008 Del på Facebook Svart 19.August.2008 Jeg tror ingen produserer slike for salg. Jeg har brukt endel en som er laget av ei utrangert mast. Bruker trinsa til storseilfallet til å løfte, og så er det sveisa på en billig winch. Står lutet ut over brygga sånn at toppen ligger 2 m. ute. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 19.August.2008 Del på Facebook Svart 19.August.2008 Vet ikke helt hvordan en mastekran skal fungere. Antar at dette blir for spinkelt? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
henboe Svart 19.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2008 Den så helt prima ut :) Takk for link. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.