Jump to content

Hvor mange overnattinger har du hatt i båten i år?

NovaMalin

Hvor mange overnattinger har du hatt i båten i år?  

390 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Ca 30 overnattinger hittil, men det er i hvert fall 2 måneder igjen av sesongen så her blir det nok en 10-15 overnattinger til...

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Har såvidt bikka over30. Noe som er alt for lite.

Men jobb (på jobb hele juni og hele august)og fotball turneringer for den ene guttungen er årsaken til det.

Håper på noen fine dager i September så jeg får rundet 40 overnattinger i alle fall.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Hittil i år har familien - mor, far, en treåring og en ettåring hatt ca. 30 overnattinger i vår Nidelv 24, men vi skulle gjerne hatt flere. Vi satser på noen fine turer utover høsten også.

3 uker ferie, men alt for få helger utenom-. Mao ikke mer en 30 overnattinger enda. Nidelv24 her også, glimrende båt :yesnod:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Har hatt 50 netter i båten frem til i dag. Men ennå har vi 2 1/2 uke igjen av ferien her vi nå ligger på Dyrön i Sverige. Og så har vi jo hele september og forhåpentligvis mange fine helger i oktober å se frem til. Båten skal brukes, og det gjør vi!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Dette blir litt vanskelig å svare på for en som seiler mere med andre sine båter, en sin egen. Da en har lett for å miste oversikten.

Var det i fjor eller var det i år vi seilte med din båt, Sun Flyer. :confused:

Sun Flyer, du må jo toppe denne statistiken? :smiley:

Men det har blitt noen døgn på havet i år også, så mye at kona mener nå at det er på tide å være litt "hjemme på land".

:sailing:

Tidligere nick "De Cåsta".

Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy.

Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna.

Har 40 netter så langt men sesongen er ikke ferdig enda blir et par til i helgen igjen .

Med D4 som varmer er det aldri kaldt ombord selv om det begynner å bli litt kjøligere ute etter en varm og flott sommer :cheers:

Så får vi se når vi tar opp båten for en del renovering inni så neste sesongen kan bli lang og god . :seeya:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...