Astor Startet 19.August.2008 Link til dette innlegget Startet 19.August.2008 Grandy trenger å bli slippsatt denne høsten. Jeg holder på å undersøke priser rundt i Indre Oslofjord. Bokerøya, rett sør for Svelvik, skal ha rundt 3000 for en slippsetting fra torsdag til mandag. Dette inkluderer Opptak/utsetting, lage krybbe og ca. 1 1/2 times rengjøring/høytrykkspyle bunnen. Jeg skal ringe Promhavn slipp i morgen for å få priser. Promhavn ligger på Nærsnes i Røyken kommune. Andre alternativer er Engelsviken, men der kommer i tillegg høyere driftstoffutgifter. Noen jeg har glemt? Grandy veier ca. 15 tonn og er 36 fot lang i vannlinjen. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Salt Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Slippen i Asmalsundet, Asmaløy. Søderberg er eierens etternavn. Slippen i Skjærhallen. Ola Melhus er kontaktperson. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Servicemannen Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Siste årene har jeg brukt sideslipp i Kambo men skal i høst i Son eller Blommenholm. I Kambo betalte eg ca 3000 til 52fot og 18tonn. Gutta i Son er veldig hyggelige og dem har stor trukk ny i år. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Aloha II Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Kavringen marina på Nesodden Har stor kran, og sideslipp, men man bør komme dit med båt da det er 205 bratte trappetrinn for å komme seg dit landeveien. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
fokus Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Hva med slippen på Lysaker. Sollerud stranda. Ligger på Oslo siden ved utløpet til Lysakerelven Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 http://www.evjesundslipp.no/ i Evjesund Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Trucken på Vallø i Tønsberg tar vel den lett opp , det er med spyling mener jeg og en 40 fot seilebåt betalte 1.500- Men det er kansje 1.500 opp og 1.500 - ut igjen , men det er vel bare å ringe å høre med Vallø marina . Foresten Astor , blei ikke Grandy satt på vannet nå i våres ? Må den opp nå da ? Huummm bare lurte ........ Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Barsk IV Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Amundsen Båtslipp på Nærsnes ved siden av Røyken Båtforening. Ny Truck i fjor som tar 18 tonn tror jeg. Rolig sted uten stress og mas. Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Må den opp nå da ? Huummm bare lurte ........ Tine III Riktig det Runo. Men når den gamle eieren kun spanderte en liter hist og her, må det bedre saker til. Skal ta det grundig slik at jeg slipper neste år. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 19.August.2008 Link til dette innlegget Svart 19.August.2008 Kambo har skikkelig slipp - de bruker ikke truck. Så en stor og tung og gammel Collin Archer skøyte der i helgen - ble overrasket over hvor dyp den var. Sitér dette innlegget Link to post
peer Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Hei Stor slipp på Lindøya i Oslo. Denne slippen tar fergene som gå mellom øyene i indre Oslo fjord. Ring Tafjord Marineserv. 93890050 Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 (redigert) Du har jo også evnt. muligheten i Holmestrand Båtsenteret AS Weidemanns g 5 3080 Holmestrand 33 05 27 00 Redigert 20.August.2008 av SandAnker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Da har jeg bestemt meg for å ta Grandy til Evjesund slipp. 1500.- pluss moms er en grei pris. Høytrykkspyler låner jeg der og tar jobben selv. Tar opp på en torsdag og ut på søndag. Bor i båten mens dette pågår. Promhavn på Nærsnes skulle ha 2250.- inkl. mva, + for arbeide med spyling av bunnen. På Bokerøya ved Svelvik havnet jeg på rundt 3000.- inkl. spyling av bunnen. Nå bremser båten et par mil derfor tar jeg jobben nå på høsten mens temperaturen er stabil. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
HaHa Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Det var jo en hyggelig pris. Setter de båten midlertidig i en krybbe på land eller blir du stående på beddingen? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Jeg regner med at jeg blir stående på beddingen. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Har du Snakket med Ketil på Kambo marina? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Tine IV Svart 20.August.2008 Link til dette innlegget Svart 20.August.2008 Det var jo latterlig billig da , men det gjør vel ikke no Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Randesund39 Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 Sydenden har tralla ledig ser jeg. Var ikke dyrt sist jeg var der oppehttp://sydenden.no/ Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Bunnefjorden Slipp og trebåtbyggeri er en slipp av den gamle skolen. Ligger helt innerst i bunnedjorden ved skøytehavna. Hydrauliske sidestøtter på vogna så båten står rett når den er oppe. To kompiser var oppe der i forrige uke. Hyggelige priser til indre oslofjord å være. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Stella Polaris Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Suverent,- i denne tråden har vi fått en fin oversikt over slippsteder og prisnivå i distriktet vårt. Takk :-) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Komodo Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Men du er klar over at tråden er nesten 10 år gammel eller? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Stella Polaris Svart 4.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2017 Tjo hei, hadde ikke fokus på dato men på slippene :-o Bortsett fra prisutviklingen er jo oversikten grei da, men takk for spørsmålet :-) mvh Arne L Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.