Jump to content

Slipp i Oslofjorden

Astor

Recommended Posts

Grandy trenger å bli slippsatt denne høsten. Jeg holder på å undersøke priser rundt i Indre Oslofjord.

Bokerøya, rett sør for Svelvik, skal ha rundt 3000 for en slippsetting fra torsdag til mandag. Dette inkluderer Opptak/utsetting, lage krybbe og ca. 1 1/2 times rengjøring/høytrykkspyle bunnen.

Jeg skal ringe Promhavn slipp i morgen for å få priser. Promhavn ligger på Nærsnes i Røyken kommune.

Andre alternativer er Engelsviken, men der kommer i tillegg høyere driftstoffutgifter.

Noen jeg har glemt?

Grandy veier ca. 15 tonn og er 36 fot lang i vannlinjen.

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Trucken på Vallø i Tønsberg tar vel den lett opp , det er med spyling mener jeg og en 40 fot seilebåt betalte 1.500- Men det er kansje 1.500 opp og 1.500 - ut igjen , men det er vel bare å ringe å høre med Vallø marina . Foresten Astor , blei ikke Grandy satt på vannet nå i våres ? Må den opp nå da ? Huummm bare lurte ........

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Da har jeg bestemt meg for å ta Grandy til Evjesund slipp. 1500.- pluss moms er en grei pris. Høytrykkspyler låner jeg der og tar jobben selv. Tar opp på en torsdag og ut på søndag. Bor i båten mens dette pågår.

Promhavn på Nærsnes skulle ha 2250.- inkl. mva, + for arbeide med spyling av bunnen.

På Bokerøya ved Svelvik havnet jeg på rundt 3000.- inkl. spyling av bunnen.

Nå bremser båten et par mil derfor tar jeg jobben nå på høsten mens temperaturen er stabil.

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 8 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...