Frikar Startet 21.August.2008 Del på Facebook Startet 21.August.2008 Hei folkens Skal på båttur igjen i morgen, lurte da på å reise ut til føynå ( øy utenfor Haugesund) men er litt usikker på om det er noen kjekke uthavner eller kaien det går ann å legge seg til? Noen som kan anbefale noen kjekke plasser? Vi har med 2 barn på 3 og 4 år så en strand eller noe annet kjekt å finne på er bra. Håper på rask tilbakemelding da jeg reiser rett etter jobb i morgen. Frikar Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.August.2008 Del på Facebook Svart 21.August.2008 På sørsiden av Kvaløysundet akkurat i begynnelsen av sundet er en gammel steinkai og like SØ av denne er en liten strand. Det er veldig kort vei fra kaien til stranden men du må litt "gjennom bushen"... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Frikar Svart 21.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2008 Takk Svein Er det noen som har noen bilder også? Espen Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 21.August.2008 Del på Facebook Svart 21.August.2008 Hei, mange fine steder der ute, men "småsund" og "kalven" må vel være de peneste uthavnene der ute. Har dessverre ingen bilder her da jeg er på båttur selv. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Frikar Svart 21.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2008 Står disse plassene på kartet eller er det bare kallenavn? Espen Sitér dette innlegget Link to post
bjornak Svart 21.August.2008 Del på Facebook Svart 21.August.2008 Holdt på å knuse skjermen, et insekt!!!! Har SveinHa noe med det å gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.August.2008 Del på Facebook Svart 21.August.2008 Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Knut T. Svart 21.August.2008 Del på Facebook Svart 21.August.2008 Her er noen bilder fra stedet Svein refererer til. Her er en fin badestrand. Her ligger jeg med kaien i sør av sundet. Hvis vinden er nordlig er det en fordel å ligge på nordsiden av sundet Her ser du satelittbilde av Kvaløy sundet. (Bildet ble litt uklart p.g.av scaningen) mvh Knut Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Frikar Svart 22.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2008 Takker for flotte bilder knut. Logger meg inn på pc litt senere i dag også så bare kom med flere gode forslag. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Vidar'n Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 (redigert) Heia Har selv ligget i småbuktene oppi "Kalven" noen ganger, knallbra og flott der Vidar'n Redigert 22.August.2008 av Vidar'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.