Jump to content

Føynå, noen som kan anbefale gode uthavner? Haster

Frikar

Recommended Posts

Hei folkens

Skal på båttur igjen i morgen, lurte da på å reise ut til føynå ( øy utenfor Haugesund) men er litt usikker på om det er noen kjekke uthavner eller kaien det går ann å legge seg til?

Noen som kan anbefale noen kjekke plasser?

Vi har med 2 barn på 3 og 4 år så en strand eller noe annet kjekt å finne på er bra.

Håper på rask tilbakemelding da jeg reiser rett etter jobb i morgen.

Frikar

På sørsiden av Kvaløysundet akkurat i begynnelsen av sundet er en gammel steinkai og like SØ av denne er en liten strand. Det er veldig kort vei fra kaien til stranden men du må litt "gjennom bushen"...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

:tongue:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...