Jump to content

Lift og propell til min Tintorera Threestepp!

Alta.

Recommended Posts

Hei!

Lurer på hvor jeg kan finne riktig lift til min Tintorera Threestepp 08 modell.??

Står en 150hk V6 Johnson på den akuratt nå. Aldri montert lift før, eller sett nærmere på det, men vet jeg trenger det pga motoren står alt for høyt. Noen som vet om det blir noe ombygning med den hydrauliske styringa eventuelle gas-wiere?'

Og noen som kan anbefale meg en god propell, og hvor jeg får kjøpt dette? :w00t:

Vil på det varmeste anbefalle en CMC PL-65, ser at flere bruker den BOBs saken, men for meg virker den veldig skranglete og lite stabil når den er liftet mye, Land&sea er et godt alternativ, men ganske dyre, og så har dui en fin en fra sverige som blir produsert av SEM(Svenne bengtson marine) ganske dyr, men veldig bra, men CMC er mye lift for pengene og tåler endel juling(har brukt opp tre av de). Normalt så trenger du ikke ha noen ommbygging av styring og slikt med mindre kablene er veldig korte i utgangspunktet.

kjøp liften fra statene, og prop må du bare finne deg en forhandler eller en snill privatperson som er villig til å låne vekk noen proper så du kan prøve litt forskjellig til du finner en du kan bruke.

Livet er for kort for sightsing.