Teisten-Øyna Startet 23.August.2008 Del på Facebook Startet 23.August.2008 Hei mitt navn er Earling og jeg har akkuratt kjøpt meg en gammel askvik loddebåt fra 1975 med 10 hk sabb.Den har ikke vært på vannet siden2006 så den ligger å trutner er den noen her inne som har en askvik loddebåt kan noen hjelpe meg jeg klarer ikke å få opp bildet når jeg skall legge inn ett. Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 23.August.2008 Del på Facebook Svart 23.August.2008 Hei, og velkommen til forumet. Mange har problemer med bilder. Her er en forklaring fra en annen tråd. Først bruker du den blå knappen "Laste opp bilder" Så kopierer du linken, og limer den inn ved å bruke knappen "Sett inn bilde" som vist under. Lykke til. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Teisten-Øyna Svart 23.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2008 mange takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.