Fransbo Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Jeg har en Askeladden, med en liten påhenger på. ( 15 HK ) Båten og jeg ønsker oss en båtplass i Øyeren. Noen som vet om noe? Jeg kan betale litt, men ikke så forferdelig mye. Bør være i området Mørkfoss, Sandstangen, Spydeberg, da vi bor i askim. Alt er av interesse, men jeg har ikke noe hastverk. Båten står på henger nå, men med 2 unger +++ blir det så mye styr bare for en liten spontan fisketur på ettermiddagen... Jeg kan nås på tel: 41 29 66 40 En flaske rødvin til den som tipser om ledig plass/har en til låns/leie... Kenneth Jansen, Askim Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
krk Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Du kan jo prøve disse båtforeningene.Hvittensand Båtforening,Mørkfoss Båtforening eller Mørk Brygge.Bilder av disse finner du på http://oyeren.org/informasjon/bilder/batforeninger/ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts