vestsjø Startet 24.August.2008 Del på Facebook Startet 24.August.2008 Jeg oppdaget sent i sommer at jeg hadde en skade i kjølen på båten min (With) Jeg fikk lokaliser skaden pusset den ned men oppdaget at der var hull, jeg skar ut all plast rundt hullet slipte område rundt og la båten tørke 1 uke. jeg har nå fylt gelcoat i hullet slip dette ned lagt på glass fiber og polyester, slipt dette ned malt 2 lag med top coat og lagt på bunnstoff. Imellom dette er det herdetid så klart! Spørsmål: Har noen andre erfaring med denne type skade og høres min framgangsmåte korekt ut? Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 24.August.2008 Del på Facebook Svart 24.August.2008 det holder sikkert. Er ikke mange andre måter å lappe en slik skade. Sett båten ut og nyt resten av sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
vestsjø Svart 31.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2008 takker for den. Båten ligger nå ute og det funket veldig bra, den trekker ikke inn vann i det hele tatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.