Jump to content

hvor lang tid bør jeg regne med før båten blir solgt?

Rui lui

Recommended Posts

1300 treff er vel ikke veldig mye og du får nok flest treff første døgnet. Dette er jo nesten umulig å gi noe fasitsvar på, avhenger av hvor populær båten er og hvordan den er priset i forhold til sammenlignbare båter. Da jeg skiftet båt for et par år siden både solgte og kjøpte jeg innen gode 2 uker fra annonsen ble lagt ut på Finn :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Hei!

Kanskje litt frimodig av meg, men jeg reagerer litt på rotet som ligger slengt rundt i båten din på bildene (drill, limpistol...) og blir derfor litt skeptisk. Dette gjelder nesten halvparten av bildene du har lagt opp. Har vært påpekt av flere sånt rent generelt her på forumet før, i forbindelse med salg av båter. Ville ryddet opp i dette og tatt nye bilder, for båten ser jo ellers OK ut. :smiley:

mvh Bergen Dørk

Hei!

Kanskje litt frimodig av meg, men jeg reagerer litt på rotet som ligger slengt rundt i båten din på bildene (drill, limpistol...) og blir derfor litt skeptisk. Dette gjelder nesten halvparten av bildene du har lagt opp. Har vært påpekt av flere sånt rent generelt her på forumet før, i forbindelse med salg av båter. Ville ryddet opp i dette og tatt nye bilder, for båten ser jo ellers OK ut. :smiley:

tar imot råd og tips jeg :yesnod: har sett at bildene ser litt rotete ut,,dette er ikke en realitet så skal ned å ta nye bilder i morgen.hvis ikke båten er solgt før det da :lol::lol::lol:

]

skal ned å ta nye bilder i morgen.

Ta bilder som viser hvordan båten ser ut, dvs hvordan er den utenpå + innredet? Nærbilder av tepper eller tv er ikke så interessant, oversiktsbilder er viktig. Og pass på at ikke de blir for mørke slik at man ikke ser hva som er på bilde (mobilbilder duger ikke).

Og i annonseteksten: Stor bokstav og mellomrom etter punktum, samt mange linjskift lager mye mer lettlest tekst...

Ta bilder som viser hvordan båten ser ut, dvs hvordan er den utenpå + innredet? Nærbilder av tepper eller tv er ikke så interessant, oversiktsbilder er viktig. Og pass på at ikke de blir for mørke slik at man ikke ser hva som er på bilde (mobilbilder duger ikke).

Og i annonseteksten: Stor bokstav og mellomrom etter punktum, samt mange linjskift lager mye mer lettlest tekst...

har ordnet litt på annonsen..syns den ble noe bedre ja:-)

]

Det med rot på bilder er ikke bra og det som er leit med å legge ut båten med dårlige bilder i noen dager først og så endre det er at veldig mange allerede har vært inne og sett på den og avskrevet den , bytter du til bedre bilder så ville jeg også ha byttet forsidebildet også slik at den oppfattes som en annonse kjøperne ikke har sett før.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...