Harald- Startet 13.April.2004 Del på Facebook Startet 13.April.2004 Er på utkikk etter fjernstyring som igjen skal starte ei pumpe. Rekkevidden på dette bør vere slik som en garasjeport åpner, fjernkontrollen samme størrelse. Bør ha en rekkevidde på min. 100 m Er litt drastisk å kjøpe en port åpner, så kanskje noen vet hvor jeg kan få tak i dette? Ser der er fjernstyring til anker i wincher i seatronic, men tror rekkevidden er for kort. Helst 220 volt på mottaker. Celina Sitér dette innlegget Link to post
pat Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 CD Cardic butikker selger fjernkontroll-opplegg beregnet på styring av sentral-låser på biler. Kanskje det kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Steinarau Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Hei ! Safe Motor a/s seler slike kontroller ! Varenr WK-001 Prisen var i juletider kr 213 +moms . Fungerer meget bra !Det er radio sender ikke infrarød! Virker på over 60 meter ! kan skaffe vis du ikke får kjøpe selv ! Sitér dette innlegget Link to post
pat Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Du har sikkert tenkt på det allerede, men du bør også lage en eller annen funksjon som stopper pumpen automatisk slik at den ikke blir gående i lang tid uten at du er klar over det. For eksempel timer-rele eller eller automatikk som stopper pumpen når den tørr-kjøres. Jeg lurer også på hvorfor du ikke heller vil bruke en nivå-bryter til å styre pumpen med, hvis det er lense-pumpe vi snakker om da. Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 14.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2004 Hei ! Safe Motor a/s seler slike kontroller ! Varenr WK-001 Prisen var i juletider kr 213 +moms . Fungerer meget bra !Det er radio sender ikke infrarød! Virker på over 60 meter ! kan skaffe vis du ikke får kjøpe selv ! Takker!!! Men kommer ikke i inn på noe side som viser produkter. http://www.safemotor.no/prod.html Har du en link til denne siden, eller må jeg kontakte dem via mail? Sitér dette innlegget Link to post
Steinarau Svart 15.April.2004 Del på Facebook Svart 15.April.2004 Hei ! Send Bestilling på Faks nr 80033060 Varenr WK-001 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.