Stein Erik Startet 25.August.2008 Del på Facebook Startet 25.August.2008 Har en D-tronic motor 4.2, 1999.mod. Etter å ha kjørt en stund på 3200Rpm, eller litt mer,blir det litt oljesøl i bunnen av båten.Dette kommer like under bakkant av motoren(bunnpannen). Ser ut til å øke litt på i det siste.Motoren er kjørt 550.timer og står i en Tresfjord ultra.Er der noen som har vært borti det samme, eller hvet hva som er feil? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.August.2008 Del på Facebook Svart 25.August.2008 Olje returrøret fra turboen? Og så renner oljen ned i bakkant? Bavaria32Sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Dust Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 Jeg hadde et lignende problem, strammet skruene i bunnpannen litt og motoren ble helt tett, dette er 3 sesonger siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.