Mekka Startet 25.August.2008 Del på Facebook Startet 25.August.2008 Heisann, jeg er ny her på båtplassen og har forsåvidt heller ikke båt (enda..) Etter å ha blitt lokket med på seilkurs er jeg nå i markedet for en seilbåt, 30-35 fot, prisklasse rundt 200-300 000. Prioriterer fartspotensiale framfor tur, men ønsker ikke en strippet regattabåt. Har kikket litt på en First Class 10, er det noen som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 25.August.2008 Del på Facebook Svart 25.August.2008 Jeg kjenner en som har first class 8. Han er kjempefornøyd og gjør det bra på regattaer. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Fetter Klodrik Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 Har seilt FC10 mange ganger. Rask og livlig. Det er mange trimmingsmuligheter. Båten har lensetakler. Det er veldig lavt under dekk. Sjekk kjølbolter. Båten har jernkjøl. Det finnes ikke mange av disse i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 Det ligger en slik til salgs i båthavna hos oss. Det er svært mye som kan trimmes på denne båten. Sikkert ingen enkel båt å få til å gå maksimalt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.