enter4u Startet 13.April.2004 Del på Facebook Startet 13.April.2004 Har registrert at mange Joda 24 er til salgs i år. Mulig det er en tilfeldighet, men er det en type båt som er ukurant eller lite populær av andre grunner? Hvis man sammenligner med Nidelv 24, så ligger Joda'en mye lavere i pris. Fra 80-110000.- og Nidelv24 fra 90-150000.- Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Joda 24 er en båt fra 70 tallet den også. Men, den er nok trangere og enklere enn mange Nidelv 24. Der finner du også en hel del til salgs. Så, lykke til! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Spinnaker Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Det er en kjempefin båt som det selges få av som du sier, det kan være den ikke har vært å se tilsalgs så ofte som de andre siden eierne er så godt fornøyde med den Jeg hadde en som jeg var meget godt fornøyd med for noen år tilbake, den var det vist noen andre som også likte og som også likte den så godt at de tok den med seg, den ble aldri funnet igjen. Husker godt at når jeg skulle få oppgjør på forsikringen så var det litt vanskelig siden ingen var tilsalgs, og således kunne brukes som referanse på verdien. Den kommer vel tilsalgs nå kanskje med nye kjennemerker osv... Husker godt jeg var temmelig forbannet når den forsvant i begynnelsen på sessongen, vips så var jeg nesten 2 måneder uten båt. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.