Frøken Fryd Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 (edited) Er det noen som vet hvor man kan finne mer informasjon om dette systemet, ikke bare hva det er men hvordan det fungerer og hvilke deler det består av. Se forøvrig egen tråd for: Mercruiser Zeus Mercruiser Axius Volvo sine sider Edited August 26, 2008 by Frøken Fryd (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fantino Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 (edited) Denne brosjyren er vel grei: IPS Men jeg har en mistanke om at du finner denne infoen selv Frøken Fryd og at du muligens er ute etter noe enda mer "teknisk" Edited August 26, 2008 by Fantino (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MT. Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Den mest betydelige forskjellen mellom IPS og Zeus er propellens plassering ift drev og fartsretning. Trenger jeg å poste dette i Zeus-tråden også? Quote baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post Share on other sites More sharing options...
Fantino Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 (edited) Trenger jeg å poste dette i Zeus-tråden også?<fjernet min egen sure kommentar> Hvis du mener trådene bør slås sammen bør vel du med det nicket klare det - hvis ikke kan du sikkert foreslår dette for moderator. Edited August 26, 2008 by Fantino (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 Men jeg har en mistanke om at du finner denne infoen selv Frøken Fryd og at du muligens er ute etter noe enda mer "teknisk" Joda, jeg er selvsagt ute etter noe mer enn generallt info. Men når en først legger inn spørsmålet om f.eks. IPS så vet jeg at man trekker inn Zaus og Axius. Jeg kunne tenke meg en mer samlet tråd om de forskjellige systemene. Jeg regner med at Bitteliten kan legge ut fyldig informasjon om IPS etterhvert. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fantino Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Hva med at Bitteliten kommenterer på CMD's "sammenligning" Når det er sagt burde vel VP manne seg opp og følge opp Axius med noe tilsvarende (etter at de har ordnet injektorproblematikken på D-serien vel å merke..) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts