Sjarkens venn Startet 26.August.2008 Del på Facebook Startet 26.August.2008 Hei alle båtvenner! På mitt Borg Warner gear har jeg en ekstern hydraulikkoljetank til vridninga på propellen. Denne tanken har jeg vært plaget med fra første stund. Når jeg fyller den full av hydraulikkolje, kan jeg kjøre i 2 dager før den er tom igjen. Vi har lett etter lekkasjen; tatt ut en tappeskrue på tanken og kjøpt ny, strammet til mutteren der slangen fra tanken går inn i gearet, men fortsatt lekker det et eller annet sted :cryin: Dette er fryktelig irriterende, og ikke minst unødvendig. Derfor søker jeg hjelp her på dette eminente forum. Er det noen her som kan komme med forslag til hvor det kan lekke, og/eller hvor jeg bør lete? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 Er slangene og kuplingene ok? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2008 Ja de er ok. Alt er byttet for 2 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 (redigert) Ta noen bilder, litt lettere og se hvor det evt kan lekke da. Jeg klarer ikke helt og se for meg hvordan dette ser ut i båten din. Du har ikke noen utette simringer på gearet da? Redigert 26.August.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2008 Skal ta bilder så fort jeg har tid. Skal sjekke etter. Eneste jeg vet er at tanken blir tom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.