Pjolter Startet 13.April.2004 Del på Facebook Startet 13.April.2004 Ville bare opplyse om at det går nå "the perfect storm" på TV3 Sverige.. er vel en god del vakker og skremmende båtbilder der...... Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Walter_S Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Ville bare opplyse om at det går nå "the perfect storm" på TV3 Sverige.. er vel en god del vakker og skremmende båtbilder der...... Jeg får inn både Svensk TV1, TV2 og TV4 - Mangler selvfølgelig 3'ern!!! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
jan Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Sett den,bra film..Så også ett innslag med en en båteier fra Kristiandsand på tv 2 nyhetene i kveld,han hadde laga en tilnærma lik missisippi elvebåt med mange fine detaljer,ble forøverig veldig imponert over barløsninga,rett og slett en miniheis fra byssa og opp til dekket ..hmm lurer på om det går i baylineren..ehh nei kanskje ikke jan Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Beklager, har bare T3 Norge Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Anders Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 The perfect storm/Den perfekte stormen går på TV3 Norge nå på søndag (18.04). Filmen begynner kl 21.25. Ja den manuelle barløsningen på elvebåten var artig Likte også at han kunne kjøre snekken/lettbåten "inn" i elvebåten. Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hadde også veldig sans for "Missisippibåten" i Kristiansand. Jeg blir så imponert over hva enkelte klarer å få til med sine to hender. Trøster meg med at Tresfjorden har bare en etasje, slipper å montere vareheisløsning for å få meg en drink Patton Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 På en av TV1000 kanalene er der en film om ei som er på jordomseiling. Den begynner om 10 min. Altså kl. 23:00. Den perfekte stormen er forresten en av mine store favoritter, den kan anbefales på det sterkeste. Jeg har sett den 3-4 ganger. Jeg hater vanligvis å se en film to ganger, men... Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 För dom som får in svensk TV4, så pågår just nu "Jakten på Röd Oktober" Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.