Jump to content

Båtfilm i kveld


Pjolter

Recommended Posts

Ville bare opplyse om at det går nå "the perfect storm" på TV3 Sverige..  er vel en god del vakker og skremmende båtbilder der......

:smiley:  Jeg får inn både Svensk TV1, TV2 og TV4 - Mangler selvfølgelig 3'ern!!!  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Sett den,bra film..Så også ett innslag med en en båteier fra Kristiandsand på tv 2 nyhetene i kveld,han hadde  laga en tilnærma lik missisippi elvebåt med mange fine detaljer,ble forøverig veldig imponert over barløsninga,rett og slett en miniheis fra byssa og opp til dekket :lol:..hmm lurer på om det går i baylineren..ehh nei kanskje ikke :smiley:

 

jan

Link to post
Share on other sites

På en av TV1000 kanalene er der en film om ei som er på jordomseiling. Den begynner om 10 min. Altså kl. 23:00.

 

Den perfekte stormen er forresten en av mine store favoritter, den kan anbefales på det sterkeste. Jeg har sett den 3-4 ganger. Jeg hater vanligvis å se en film to ganger, men...

 

Mvh Jonny

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...