Fjordgut Startet 28.August.2008 Del på Facebook Startet 28.August.2008 Då eg skulle fikse ein lekkasjone i kjølesystemet på min Perkins 4.107 måtte også oljekjølaren av. Fekk råd om å rense innsatsen med saltsyre (30%) som med varmevekslerinnsatsen. Det var ikkje lurt! Det var tre aluminumsribber utanpå røra i innsatsen, dei er no vekke! Ser ut som dei har hatt som misjon å stabilisere oljen i kjølaren eller utvide arelet for effektiv varmeutveksling. Får litt ulike svar frå motormenneske om det er nødvendig å bytte innsatsen eller om den kan brukast utan ribbene. Innsatsen er ganske dyr! Eg har trykktesta den - og den er tett. Er det nokon som har erfaring med slikt - som kan gi meg eit råd? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Øyner meg at du har hatt syre på oljesiden av kjøleren. Du skulle nøyd deg med syre kun på vannsiden da det er her belegget bygger seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgut Svart 28.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2008 Stemmer det! Men det var det ingen som sa til meg. Så kva gjer eg no..? Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Har du ødelagt den, er dette eit alternativ. http://www.kdtrading.no/tradingshop/produc...49f24f29f40865c Men jeg trur nok jeg hadde prøvt først. Tru ikke det kan skje noe gale om du prøver. Trur kanskje meir at desse aluminiumplate hadde til hensikt å holde røra i riktig posisjon til kvarandre, og derfor kanskje berre eit hjelpmiddel under produksjon??? Ellers trur jeg nok TMe er inne på noe her ja. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
10ta9c Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Enig medTB2855. Tror hensikten med disse platene er å hindre rørene å bevege seg/gnisse mot hverandre inne i kjøleren. Du må nok selv vurdere om dette virker sansynlig ut fra forholdene ombord, og hvordan kjøleren ser ut. Godt mulig rørene er dimmensjonert slik at det går greit uten. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
TMe Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Hensikten med platene er å lede oljen slik at den får lang vei å gå gjennom kjøleren.Uten disse ledeplatene får kjøleren vesentlig mindre kjølekapasitet. Redd du må kjøpe deg en ny kjøler alt. en brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgut Svart 29.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2008 Takk for svar, TMe Fare for at eg må ha ny innsats, ja. Har bestilt i dag. Dyr lærdom dette, f.. også, for innstinktet mitt sa at saltsyre blei for sterkt, men "fagmannen" var så overbevisande. Det eg ikkje forstår er korleis ein kan rense innmaten i saltsyre utan å få syra på oljedelen (utsida). Firmaet som importerer desse greiene seier også at loddinga i enden av innsatsen tar skade av saltsyre, dermed kan det oppstå lekasje. Vatn i olje er heller ikkje bra! Nei, den dyre lærdomen er: Ingenting sterkare enn kaustisk soda må komme nær kjølesystemet! Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 29.August.2008 Del på Facebook Svart 29.August.2008 Vet ikke hva som er forskjellen på 4.107 og 4.108, men da jeg holdt på med min 4.108 for noen år siden, mener jeg å erindre at de sa på Universaldiesel at 4.108 ikke var avhengig av å ha oljekjøler. Kanskje værdt å sjekke, før man kjøper ny. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgut Svart 30.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2008 Asso svarte i ein annan tråd at forskjellen på 4.108 og 4.107 i hovedtrekk at 4.107 har våte sylinderforingar,mens 4.108 tørre. Dette seier ein ukyndig som meg lite, men min lokale mekanikar seier at 4.107 eigentleg er ein industrimotor. Mekanikaren seier også at eg bør vere varsam med denne motoren utan skikkeleg oljekjølar. Han seier den i utgangspunktet har eit lite oljevolum, og det dermed krev kjøling. På den andre sida seier ein annan fagmann at vatnet hos oss jo er kjølig..så eg veit ikkje.. Uansett, sjølv om det kostar litt med ny innsats, er det viktig for meg å vite at motoren får den kjølinga den skal ha, ellers slappar ikkje eg av i båten, og det er jo difor eg har den!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.