Frank Allan Startet 28.August.2008 Del på Facebook Startet 28.August.2008 Må ty til Båtplass ekspertene igjen for gode råd. Har fått tilbud om å kjøpe brukt hydraulisk styring fra 1982, 2 pumper + stempel, har stådd på en 35 fots båt. Skal ha kr. 3000,- Det jeg lurer på er om slike hydrauliske pumper nesten er uslitelige slik selger sier eller? Kan man overhale, og blir da prisen som å kjøpe ny? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Hva er nypris på den som du trenger til din båt ? Prisen svinger mye i forhold til hvor kraftig ting er + kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 28.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2008 Ny pris er k. 9000,- Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 En slik pumpe blir ikke slitt ut så lenge den ikke står i en yrkesbåt , så hvis du en litt handyman så høres dette ut som ett godt kjøp tror jeg . Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 At de er uslitelige tror jeg nepp, men mine Vetus pumper og anlegg har sitti i båten siden 84. De har aldri fått annet vedlikehold enn sjekk av oljenivå og er akkurat like tette som om de var nye. Det samme med sylinderen. Prøv å få anlegget testa før du kjøper. Hva som er riktig pris vet jeg intet om, men om pumpene ikke lekker noe særlig og sylinderen er potte tett ville ikke jeg vært redd for å kjøpe brukt i hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Hadde ikke kjøpt et 26 år gammelt sett til 3000 når det finnes slike ting på nett: http://www.discountmarinesupplies.com/Hydr...EERING_KIT.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.