Jump to content

Seilbåtnyheter

Kosmix

Recommended Posts

• 2 uker senere...

http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=271634&cat=4914

ASTUS er et nytt merke i Norge , her får man en rimelig inngangsbillett til seilmorro om man er et par.

Eller kanskje en idè for gamle seilere som mimrer om fart og morro men sitter på stor treg turbåt , kjøpe denne i tillegg for de små turene i skjærgården , dette må vel være mer morro (og billigere) enn en Hydrolift i 40års krisegave

astus.jpg

Kan prøveseiles i Tønsberg

Redigert av Enzo (see edit history)
  • 2 uker senere...
denne: Moody 41 vil bli vist for første gang på Hamburg Boat Show fra 25. oktober til 10. november. Kanskje vi kan få se den på sjøen for alle i februar?

Jeg skal ned på messa i Hamburg, så jeg skal ta bilder å legge ut når jeg kommer hjem.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Kjempespennende nyhet vises på messa fra Torsdag

Ifølge det franske verftet byr den nye 40-foteren på en rekke forbedringer og nyvinninger. Dufour 40E Performance beviser at velseilende båter også kan være komfortable og rommelige, skriver Dufour i en pressemelding.

.

innerr.jpg

l3rvb2xzl3bob3rvywxidw1fdmlldy9jdxn0b21lci9pbwcvmjk4my9tzwrpdw0ylzi5odmzns5qcgcvq3jvcc8_ed0wjnk9mcz3awr0ad02ndamagvpz2h0ptmxnq.jpg

viewxxx.jpg

view1111.jpg

Jeg har snakket med Blue Peter og en slik går an å få greit utstyrt for under 2mill , det er halvmillionen under dufour 45 som er knallfin

Redigert av Enzo (see edit history)
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Formen kom mer til sin rett på 62en enn på 45en, men jeg syns nå 45en også er tøff...

Hanse har det travelt for tiden...

Dehler 32

Hanse 545

Hanse 375

Flere bilder av Moody 62

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...