whatever Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Ser i brukehåndboka at det bør flushe systeme etter hver tur en har i saltvann. Er det noen som gjør det? Quote Link to post
NovaMan Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Ser i brukehåndboka at det bør flushe systeme etter hver tur en har i saltvann. Er det noen som gjør det? Jeg har sett ved besøk i Florida at dette er relativt vanlig for daycruisere som heises opp av vannet i båser eller som tas opp på hengere, men her hjemme har jeg aldri hørt at noen praktiserer dette. Jeg har denne innretningen på en av båtene mine, og det forenkler jo konserveringsarbeidet på høsten når man først kan spyle gjennom, og deretter helle inn frostvæske denne veien. mvh. Bayman Quote Link to post
whatever Posted August 31, 2008 Author Share Posted August 31, 2008 Kan dette ha noe å si med mitt andre spørsmål: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=45661 Quote Link to post
Recommended Posts