Dragen Startet 1.September.2008 Del på Facebook Startet 1.September.2008 Saga har nå lagt ut interiørtegninger av deres nye modell Saga 385. Dette ser veldig spennende ut! Hva synest dere? Her er en link til de nye bildene Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Synes den så fin ut Moderne, men samtidig tradisjonelt utseende. Designstilen får meg til å tenke på den nye marex 370'en som også er lekker, men likevell helt forskjellig båt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Noflow Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 likte løsningen med styreposisjonen innvendig jeg, ikke det samme som alle andre har! Sitér dette innlegget Link to post
Dragen Svart 2.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2008 Eksteriørbildene har lagt ute lenge. Enig i at det ser bra ut Spennende ny løsning på interiøret. Her er de tre nye bildene: Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 2.September.2008 Del på Facebook Svart 2.September.2008 Er det noen som vet priser? Sitér dette innlegget Link to post
Dragen Svart 2.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2008 Det har ikke kommet noen offisielle priser enda, men jeg snakket med en av selgerne på messen på Lillestrøm. Da antydet de at prisen kom til å ligge rundt 3 mill. Blir nok litt dyrt for min del... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.