JGH Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Action i Smedasundet, regatta under Sildajazzen 2007 Ein vindfull dag i Hardangerfjorden, Kvamsøy rett forut. Glad eg ikkje var i båten. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Nils1 Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 (redigert) Et lite bidrag fra denne kanten - Solnedgang i Nordhordland "RS Kristian Gerhard Jebsen" Veterandamskipet "Oster" gjennom Alverstraumen Redigert 15.September.2008 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
zalo11 Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Sommerminner fra ifjor Sitér dette innlegget Link to post
duppern fra dram Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Fra stavern Sitér dette innlegget Link to post
Knut T. Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) stavern Var det dette du ville vise Dupern ??? mvh Knut Redigert 16.September.2008 av Knut T. (see edit history) Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
JRhansen Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 (redigert) Redigert 16.September.2008 av JRhansen (see edit history) Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
VortexSurfer Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Under en seilas tidligere i sommer..... Kommer flere så snart jeg har fått rydda i maskina Sitér dette innlegget Link to post
Vidar'n Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Bilde 1: Hamnfjord av Haugesund i fint driv mot Rosendal Bilde 2: Helgekos på Romsa i Sunnhordaland. Flytebrygga i midten..... Bilde 3: Nedi vannhullet ligger vistnok jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 (redigert) Dykke maske , Hva er det?? 5 år gammel. Verden under vann : Borgundøy Vil ikke dra herfra: Borgundøy Redigert 17.September.2008 av Wellcraft (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Hilmar 2 Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Hovden Tevla Og Hilmar 2 Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Chiba Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Dette er mine bilder: Independence of the Seas vs Bastøferga En nydelig augustdag Det pleier å gå bra... Hilsen Chiba Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Her kommer mitt tredje og siste bidrag til denne tråden. Også dette bildet er fra Sør-Gjæslingan. Her ser vi en del av bebyggelsen på Flatholmen. Nakken i bakgrunnen. Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Seilaren Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Mitt biddrag nummer 2 i tråden. Her har dere meg ytterst, Sleipner 93 i midten og Bützfleth inderst i solnedgang. Mini BP treff på svai mellom Buøu og Byre. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ulv I Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Her kommer mine tre bidrag: Fortsatt god høst alle sammen :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Lett match Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 (redigert) Her er noen fine bilder av en tur jeg hadde med Hobie Cat 16, det blåste rundt 10 - 14 m/s. Selv følgebåten (16 fots Boston Whaler med 60 HK) hadde problemer med å holde følge Fort For fort (og da mener jeg også for kamera) Selv en båt på 16 fot kan gå på en 7 meters grunne!! Men da med masten ned. Redigert 22.September.2008 av Lett match (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Mitt første bidrag fra sist helg. Noe mørkt kansje. Citadellet i Stavern i natten. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Jan Rune Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Kveldsstemning fra gjestehavna på Svanøy 10.juli - en fantastisk sommerkveld! Sitér dette innlegget Jan Rune Link to post
Walter_S Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Hilmar2 - tør jeg spørre hvilken kamera du brukte der? Usedvanlig klar, skarpt og flott bilde!! Og særdeles fint motiv også da selvfølgelig, med alle de fine sjarkene.... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Divemaster Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Hilmar2 - tør jeg spørre hvilken kamera du brukte der? Usedvanlig klar, skarpt og flott bilde!! Og særdeles fint motiv også da selvfølgelig, med alle de fine sjarkene.... Tatt ut fra filen .... Camera: Olympus u790SW,S790SW Lens: 6.7 mm (Max aperture f/3.5) Exposure: Auto exposure, Program AE, 1/500 sec, f/3.5, ISO 80 Flash: none Focus: Single AF at 56m, with a depth of field from about 2.5m to infinity Warning: Olympus camera focus-distance data is often erroneous Date: August 4, 2008 12:39:52PM (timezone not specified) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
sap_2000 Svart 22.September.2008 Link til dette innlegget Svart 22.September.2008 Her er mitt bidrag... Felix på ripa Telemarkskanalen Kveldslys Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
nives Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 (redigert) Noen kvelder er det nydelig på jobb. Stad kan vere rolig Lindås Slusa Redigert 2.Oktober.2008 av nives (see edit history) Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Hilmar 2 Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 (redigert) Olympus u790SW Den er slag og vantett Bilde av et ekte Fiskevær i Nord norge! Redigert 1.Oktober.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sleipner93 Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12209/baatsommeren08_080.jpg Ja dette vekker ihvertfall gode minner ifra den kjekke sesongen jeg har hatt i år! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord-duden Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 På tur nordover med nybåten, Torghatten i sikte. Skilø 33 fører an i "konvoien" av nyinnkjøpte båter. Båttur til Træna en fin sommerdag i august. Dette er øya Sanna på yttersida av Træna. Tur like ved Svartisen, Nordfjord. Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 dag 3 på påsketuren dag 4 på påsketuren Siste tur før hybelen pakkes for vinteren... Blikk inn mot kjerknesvåg 2 helger siden... Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.