tom-ass Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Synes vi skal dra igang en uoffisiell bildekonkurranse her på forumet. Regler: - Maks 3 bilder fra samme bruker. - Bildene må være båtrelaterte. - Konkurransen varer fra i dag til 30 oktober. - Når dine bidrag er postet her, er de med i konkurransen, og kan ikke erstattes av nye bilder senere i perioden. Hvem som vinner/hvordan vinneren blir kåret må vi ta en diskusjon på senere. Premien er heder og ære! Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 Her er mine bidrag: Fra Eidkilkanalen : Fra Oppstadåa i mellom Storsjøen og Glåma: Fra Rovøya på Storsjøen: Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
bjornak Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Her er mitt bidrag, nemlig Skippern! Quote Link to post
Pee49 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) Her er mine bidrag. Edited September 2, 2008 by Pee49 (see edit history) Quote CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post
Toivo Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 her er mitt bidrag fra sjektetreffet i lyngør:) Quote Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
norflyer Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Mellom Skagen og Smøgen 2007 Quote Link to post
moosewine Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Båtrace i Arendal Quote . Link to post
ArvidKa Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Her er mitt bidrag, fra Rogaland; Min svogers fint restaurerte Kommedalssjekte, samt idyllisk morgenstemning, sett fra vår Draco 23. Takk for en fantastisk sommer 2008! Quote Link to post
roesok Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Her er mine bidrag: Quote Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Wasco Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Noen bidrag fra meg... Quote Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Skipper Worse Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Jeg våger å legge inn et par fra kalender-tråden: Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
m/s draugen Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12520/jonas_aa_am_p_brakstad.jpg Slik gjør vi med barna når vi skal på pøbben i havna...... ........henger de på veggen ps.hvis noen kan legge bildet uten link,hadde det vært kjekt Quote Link to post
nives Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) M/S Draugen Edited September 2, 2008 by nives (see edit history) Quote Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Gielas Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Her er mitt bidrag, nemlig Skippern! Bare en anekdote: Den hunden 'ligner' vanvittig på hunden i en barnebok med tittelen 'Skipshunden Skruff', om noen husker dèn. Quote -- Jon Link to post
m/s draugen Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 M/S Draugen Takk for hjelpen Quote Link to post
submiss Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Quote How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
`MINA' Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Påskeaften 2008 Quote Mvh `MINA` Link to post
Link Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Sol bilder av lillebåten! Quote Tidligere GABBA 2 Link to post
yzfr17 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) Kveldsstemning Dagdrømmer Tiggende svane Edited September 3, 2008 by yzfr17 (see edit history) Quote Kim Link to post
LALUNA II Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Gjevning ved Lyngør Lyngør Lyngør i måneskinn Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
horg Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Fin gammel årgang Skumring Verdens Ende Quote Link to post
mateco Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Mitt bidrag! Til ankers nordøst på Aukra med utsikt mot Bud hvor tåka lå graut-tjukk!! mvh Mateco Quote Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Masserarti Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 ingen proffe bilder men. Quote Link to post
bjornak Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Bare en anekdote: Den hunden 'ligner' vanvittig på hunden i en barnebok med tittelen 'Skipshunden Skruff', om noen husker dèn. Stemmer det Gielas, men det er nok ikke den hunden, dennes "riktige" navn er Sparcy og er en Australsk Terrier. https://baatplassen.no/i/style_emoticons/default/smiley.gif Quote Link to post
Recommended Posts